Voor Bakers against Cancer heeft BenedenBoven een e-mailnieuwsbrief opgemaakt die wordt verstuurd naar alle aangemelde bakkers en consumenten.
Voor de eerste Bakers against Cancer consumentenactie heeft BenedenBoven waardebonnen van o.a. Slagharen, Ouwehands Dierenpark en Kijkshop ontworpen die als prijs worden weggeven aan de winnaars van de consumentenactie.
Voor de eerste Bakers against Cancer consumentenactie heeft BenedenBoven actievouchers met unieke code ontworpen die bij de deelnemende bakkers worden uitgedeeld bij elk verkocht “Bakers against cancer” product.
De website voor Bakers against Cancer is gebouwd op basis van een parallax template. Dit geeft de site een dynamisch effect, doordat er als het ware meerdere ‘lagen’ in de site over elkaar heen bewegen wanneer je scrollt.
Voor de landelijke campagne Bakers against Cancer heeft BenedenBoven een advertorial ontworpen die is geplaatst in het 100% NL magazine (editie maart).
Het woordlogo: bestaat uit de twee woorden ‘against’ en ‘cancer’. De letter T van het woord against drukt de C uit het woord cancer weg. Hiermee wordt de strijd tegen de ziekte kanker gesymboliseerd.
Het beeldmerk: toont een cirkel klok met de tijdsaanduiding ‘5 voor 12’. Voor velen is het een race tegen de klok. De cirkel staat voor het gezin en de stichting die om het kind heen staan en het willen beschermen Het rode pictogram staat voor het zieke kind dat omarmt wordt.
Voor Bakers Against Cancer wordt er per kwartaal een nieuw receptenboek gemaakt.
We hebben promotiemateriaal ontwikkeld voor de landelijke pers (consumenten- en vakbladen).
Voor Bakers Against Cancer is er instore materiaal ontwikkeld voor de bakkers bijgaand een voorbeeld van een winkelhanger / poster.
Voor de launch van de campagne bij Miele in Vianen is een keynote presentatie ontwikkeld.