Volg ons op Facebook!
Volg ons op Twitter!
Volg ons op LinkedIn!
 
 

Bekijk: Alles Huisstijlen Brochures Websites Magazines Campagnes Advertenties Mailings Video/signing Uitnodiging Mobiel Drukwerk

Brasserie Buitenlust voorthuizen

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Campagne eerste lustrum van Brasserie Buitenlust

Campagne eerste lustrum van Brasserie Buitenlust

Ter gelegenheid van het eerste lustrum van Brasserie Buitenlust heeft BenedenBoven de "BuitenLustrum" campagne bedacht. Gedurende het lustrumjaar worden er 5 feestelijke seizoensmenu’s geserveerd. Een terugkerend concept voor iedereen die wil kennismaken met al het heerlijks dat het seizoen te bieden heeft. De "BuitenLustrum" campagne wordt onder de aandacht gebracht d.m.v. advertenties, huis aan huis flyers, persberichten en Social Media. Ook op de website en d.m.v. instore materiaal.

Bakers Against Cancer

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Bakers against Cancer waardebonnen

Bakers against Cancer waardebonnen

Voor de eerste Bakers against Cancer consumentenactie heeft BenedenBoven waardebonnen van o.a. Slagharen, Ouwehands Dierenpark en Kijkshop ontworpen die als prijs worden weggeven aan de winnaars van de consumentenactie.

Bakers Against Cancer

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Bakers Against Cancer Receptenboek

Bakers Against Cancer Receptenboek

Voor Bakers Against Cancer wordt er per kwartaal een nieuw receptenboek gemaakt.

Bakers Against Cancer

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Bakers Against Cancer Promotie bakkers

Bakers Against Cancer Promotie bakkers

We hebben promotiemateriaal ontwikkeld voor de landelijke pers (consumenten- en vakbladen).

Bakers Against Cancer

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Bakers Against Cancer Presentatie

Bakers Against Cancer Presentatie

Voor de launch van de campagne bij Miele in Vianen is een keynote presentatie ontwikkeld.

Jonker & Schut

Meer lezen
BenedenBoven | Project: 25 Jaar Jonker & Schut

25 Jaar Jonker & Schut

BenedenBoven heeft voor het 25-jarig bestaan van Jonker & Schut een 25 jaar logo ontwikkeld die is gebruikt in een groot aantal huisstijl varianten voor en op de jubileumdag 3 november 2012. Denk hierbij aan een bedrijfsfilm, fotografie, advertentie, canvasdoeken met Jonker & Schut trucks, tafelvlaggen, badges, bedrijfskleding, logos op alle vrachtwagens, website en de uitnodigingen voor de jubileumdag. Daarnaast maakten we het ontwerp gemaakt van de give away voor alle gasten van de jubileumdag, namelijk een schaalmodel van een Jonker & Schut truck, geproduceerd in een limited edition, een echt collectors item.

Prezend

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Prezend Campagne Kerstdobbelspel

Prezend Campagne Kerstdobbelspel

Voor Prezend heeft BenedenBoven meegewerkt aan het ontwikkelen van de campagne voor het Kerstdobbelspel. Bedrijven worden aangemoedigd om dit Kerstdobbelspel aan te schaffen voor hun personeel.

CS Works

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Campagne Relatiedag CS Works

Campagne Relatiedag CS Works

Voor de CS Works-relatiedag heeft BenedenBoven een complete campagne op poten gezet.

R. van de Beek Kleur en Sfeer

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Campagne R. van de Beek Kleur en Sfeer

Campagne R. van de Beek Kleur en Sfeer

BenedenBoven heeft voor R. van de Beek Kleur en Sfeer verschillende campagnes ontwikkeld. Dit zijn bijvoorbeeld de acties bij de opening van het pand en kortingsacties.

DS 80 Verpakkingsmaterialen

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Webwinkelvakdagen 2012: DS 80

Webwinkelvakdagen 2012: DS 80

Om de markt van webshopondernemers uit te bouwen, stond DS 80 met een sfeervolle en informatieve stand op de webwinkelvakdagen in Utrecht. Deze stand is door BenedenBoven aangekleed.

Van de Pol Hout en Bouwmaterialen

Meer lezen
BenedenBoven | Project: 50-jarig bestaan Van de Pol

50-jarig bestaan Van de Pol

In november 2011 bestond Van de Pol liefst vijftig jaar. Dit schitterende jubileum is door BenedenBoven opgeluisterd met een hernieuwde website én huisstijl. De huisstijl is onder andere terug te vinden op de officiële uitnodiging voor de receptie, in personeelsadvertenties en ook op de auto’s die je dagelijks op zullen vallen door de originele signing, ook zijn er twee cheques ontworpen die namens van de Pol werden aangeboden aan een goed doel.

Kaasschieter Juweliers

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Reclamecampagne ‘Kaasschieter 70 jaar´

Reclamecampagne ‘Kaasschieter 70 jaar´

De juwelierswinkel van de familie Kaasschieter bestaat inmiddels zeventig jaar en is inmiddels derde generatie. Hier is met een door BenedenBoven ontwikkelde reclamecampagne en het speciale jubileumlogo uitgebreid aandacht aan besteed.

BDU Uitgevers

Meer lezen
BenedenBoven | Project: Lezerspassie BDU Uitgeverij

Lezerspassie BDU Uitgeverij

Voor de loyaliteitspas bedachten wij de naam ‘Lezerspassie’ en de introductiecampagne in samenwerking met de Intratuin waar de mensen hun pas konden ophalen. De Lezerspassieavonden bij de Intratuin werden enorm goed bezocht en waren voor de BDU en de Intratuin een groot succes.

Ricoh

Meer lezen
BenedenBoven | Project: ‘Tweelingcampagne’ Ricoh

‘Tweelingcampagne’ Ricoh

Voor Ricoh bedachten wij de zogenoemde tweelingcampagne en werkten deze uit. Met de campagne wil Ricoh benadrukken dat het meer kan dan alleen kopiëren.

BDU Uitgevers

Meer lezen
BenedenBoven | Project: 140-jarig Bestaan BDU Uitgeverij

140-jarig Bestaan BDU Uitgeverij

Ter ere van het 140-jarig bestaan is er een campagne bedacht om dit heuglijke feit onder de aandacht te brengen en de binding met haar abonnees te versterken.